Jollin Topluluk İlkeleri
Jollin Etkinliklere katılmak çevrendeki etkinliklerden ve topluluklardan haberdar olmak yorum
yapmak biletler satın alarak spor ve epkence faaliyetlerinde bulunmak için geliştirilmiştir. Çekingen
olmayın. Spor ve eğlenceyle ilgili aktivitelerinizi, etkinlik önerilerinizi, düşüncelerinizi ve fikirlerinizi
paylaşın.Her türlü görüşü ve sağlıklı bir tartışmayı teşvik ederken, kullanıcılarımızın her zaman
güvende ve hoş karşılandıklarını hissetmelerini de sağlamak istiyoruz. Jollin Etkinliklerine yorum
ekleyerek bilet satın alarak etkinliklere katılarak, Topluluk İlkelerimizi takip etmeyi kabul etmiş
olursunuz. Kurallarımızı ara sıra güncelleyebiliriz, onlara buradan her zaman erişebilirsiniz.Lütfen not
alın: Bu kurallara uymazsanız, sosyal kanallarımıza erişiminizi engelleme, hesabınızı askıya alma veya
tamamen kaldırma hakkını saklı tutarız.
TÜM KULLACILARIMIZ HOŞ GELDİNİZ
Jollin topluluğunda herkesin hoş karşılandığını ve dahil edildiğini hissetmesi bizim için önemlidir.
Kimse, aşağıdaki sebeplerden dolayı dışlanmış hissetmemelidir:
Irk
Din
Politik görüş
Cinsiyet, cinsiyet kimliği veya cinsiyet ifadesi
Cinsel yönelim
Yaş
Engellilik veya tıbbi durum
Fiziksel görünüm.
SORUMLULUKLARINIZ
İçeriğiniz ve davranışınız için tam sorumluluk kabul eder ve alırsınız. Etkinliklere bir bilgi gönderirken
gerekli izne sahip olduğunuzdan ve bunu yaparken bireylere veya işletmelere zarar vermemeniz
gerektiğinden emin olmalısınız.
TOPLULUK DEĞERLE
Uygulamaya katılarak, aşağıdaki kurallara uymayı kabul ve taahhüt edersiniz:
• Diğer kullanıcıların sınırlarına ve kimliklerine saygı gösterin.
• Irkçı, cinsiyetçi, homofobik, transfobik, ableist, sınıfçı vb. baskıcı ve saldırgan dili kullanmaktan
kaçının.
• Saldırgan dili, rahatsız edici içeriği, tacizi veya ayrımcılığı şikayet edin.
• Mizah olarak rahatsız edici konuları kullanmaktan kaçının.
Birlikte, şunları sağlayabiliriz:
• Güvenli ve hoş bir topluluk;
• Yeni sporcular için destek sosyal ağların çoğalması şehrindeki kulüplerin ve etkinlikl organizatörleri
için tekellikten uzak insanları daha sosyal olmaya teşvik edecek bir sosyal ağ ve pazaryeri; ve
• Öğrenmeye elverişli bir ortam.
Tolere etmeyeceğimiz şeyler:
• Tehdit edici dil, şiddet veya taciz tehditleri.
• Birinin kimliğini kötüye kullanma.
• Rahatsız edici görsellerin kullanılması.
• Takip etme veya zorbalık.
• Özel veya hassas bilgilerin yayınlanması.
• Kullanıcının güvenliğini tehlikeye atabilecek herhangi bir şey.
NASIL DAVRANMALISINIZ
Profilinizi (ve bağlantınızı) oluştururken, Jollin Etkinliklerine katılırken ve yorum yaparken, her zaman
şunlardan kaçınmalısınız:
• Ad takma ve kişisel saldırılar.
• Spam mesajları oluşturmak veya kullanıcıları aldatmaya çalışmak.
• Üçüncü taraf veya kendi ürün veya hizmetlerinizi reklam etmek veya tanıtmak.
Nazik ve saygılı olun:
• Makul bir bireyin rahatsız edici, saldırgan veya nefret söylemi olarak kabul edeceği hiçbir şeyi
paylaşmayın.
• Müstehcen veya cinsel açıdan açık içerik paylaşmayın.
• Kullanıcıları taciz etmeyin veya taklit etmeyin.
• Özel bilgileri ifşa etmeyin.
• Spam paylaşmayın .
İlkeleri daha rahat anlamak için: Yazdığınız veya paylaştığınız bir şeyi ailenize, meslektaşlarınıza veya
patronunuza göstermekten kaçınacaksanız, 'Paylaş'a basmayın.Ve unutmayın, sadece kurallarımızda
açıkça yasaklamadığımız bir şeyi paylaşmanın uygun olduğu anlamına gelmez. Jollin olarak topluluk
İlkelerimizi ihlal ettiğine inandığımız her türlü içeriği her zaman kaldırma hakkını saklı tutarız.
KURALLARIMIZI İHLAL ETTİĞİNİZDE NE OLUR?
ihlaller için Üç Uyarı Politikası uygulanır. Bununla ilişkili bir zaman sınırı yoktur. Kullanıcılar’ın, daha
önce fark edilmemiş, haftalar veya aylar öncesinden rahatsız edici davranışları veya uygunsuz
içerikleri tespit edilebilir ve işleme alınırlar. Birinci Uyarı: Tarafınıza uygulamadan veya e-posta yoluyla
bir uyarı mesajı gönderilecek ve size Topluluk İlkelerimizi hatırlatacaktır.İkinci Uyarı: Rahatsız edici
davranış devam ederse uygulamadan çıkarılacağınızı hatırlatan son bir uyarı alacaksınız.Üçüncü Uyarı:
Hesabınız devre dışı bırakılacaktır. Jollin’in ciddi olarak değerlendireceği durumlarda, Üçüncü Uyarıya
doğrudan geçilir ve Kullanıcı hemen Jollin’i kullanmaktan men edilir, hesabı kapatılır ve uygun
görülmesi halinde yasal şikayetler yapılır.tfen Etkinliklerde Yöneticinin sizi gruptan çıkarma hakkına
sahip olduğunu ve Yorumlarda, alıcı tarafından engellenebileceğinizi unutmayın.
BİR GÖNDERİ, MESAJI YA DA KULLANICI PROFİLİNİ NASIL ŞİKAYET/RAPOR EDEBİLİRSİNİZ?
Gönderi veya Mesajı Raporlama: Uygulama da, ilkelerimizi ihlal eden bir gönderi, spam/bot benzeri
niteliksiz içerik veya özel ya da grup Sohbetlerinde, ilkelerimizi ihlal eden bir mesaj görürseniz, bizi
haberdar etmek için lütfen bize bildirin. Bunu nasıl yapabileceğinizi aşağıda paylaşıyoruz:Uygulamada
Bulunan Bir Gönderiyi Şikayet Etmek için şikayet etmek istediğiniz bir gönderiyi veya yorumu bize
Screenshot olarak support@Jollin .com.tr adresine e-posta göndererek doğrudan bize ulaşabilirsiniz.